АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ»
Назва показників |
Характеристика |
Повна назва дисципліни |
Стратегічний аналіз |
Викладацький склад |
Демиденко С.Л. |
Спеціальність |
071 «Облік і оподаткування» |
Кількість годин / кредити ECTS |
120 годин / 4 кредитів |
Опис |
Вивчення дисципліни «Стратегічний аналіз» тісно пов’язано з навчальними дисциплінами, що входять в навчальний план спеціальності та передбачає глибокі знання з курсу економічної теорії, економіки підприємства, бухгалтерського обліку, аналізу господарської діяльності та інших. Навчальна дисципліна «Стратегічний аналіз» входить до циклу професійних дисциплін, що формують економічні знання магістрів з обліку і оподаткування. Метою викладання навчальної дисципліни є опанування студентами теоретико-методичними та практичними навичками проведення аналітичних досліджень середовища підприємств різних галузей економіки для обґрунтування стратегічних управлінських рішень. Для досягнення мети необхідно сформувати у студентів систему знань щодо сутності предмету стратегічного аналізу. Завданнями дисципліни є: - з’ясування сутності стратегічного аналізу, його місця в управлінні підприємством, ознайомлення з його методами; - опанування основ стратегічної оцінки виробничого середовища підприємства та вивчення ролі стратегічного аналізу у формуванні стратегічного набору підприємства; - оволодіння методами розробки товарної, цінової, корпоративної та конкурентної стратегій; - вироблення навичок прогнозної оцінки структури капіталу, обґрунтування необхідності та прогнозування показників фінансової звітності підприємства; - оволодіння методикою стратегічного аналізу прийняття інвестиційних рішень. Результати навчання полягають у наступному: - уміти орієнтуватися в стратегічних проблемах і цілях підприємства, організувати збір і обробку необхідних для аналізу даних; - здійснювати аналіз внутрішніх і зовнішніх параметрів підприємства, розробляти стратегічні рішення виходячи з результатів стратегічного аналізу і цілей підприємства; - застосовувати отримані знання на практиці у сфері стратегічного управління підприємством. Методи викладання: лекції в поєднанні з іншими методами, зокрема, бесіда, пояснення, порівняльно-аналітичний метод, ілюстративний матеріал та інші прийоми передачі знань Всі методичні матеріали, конспекти лекцій тощо розташовані на сайті викладача та використовуються при навчанні. |
Нормативна або за вибором |
За вибором |
Мова |
Українська |
Підсумковий контроль |
Залік у 2-му семестрі |
Навчальний рік |
2020/2021 |
- Викладач: Світлана Леонтіївна Демиденко